joi, 20 decembrie 2012

Idei de cadou - Baby Born de la Noriel

Astazi vreau sa va prezint o jucarie de la Noriel si anume Baby Born.
E un bebelus care vrea sa invete sa foloseasca olita :) si in instructiuni scrie ca este o jucarie care functioneaza cu baterii. N-am indraznit s-o pun la treaba pana acum, doar m-am uitat asa pe graba sa vad cum e facuta. A venit in cutie cu o olita, un scutecel si un biberon, dupa cateva aventuri petrecute in drum spre noi :)
Multumesc Adei pentru interventia ei in a recupera bebele. Aceasta jucarie am castigat-o pe blogul ei la un concurs cu dovleci.
Deocamdata Baby Born al nostru sta in cutia lui in dulap sub multe haine ca sa nu fie descoperit (ca si alte cadouri) insa in dimineata de Craciun acesta va fi cadoul care o va astepta pe fiica mea sub brad. O sa revin atunci cu amanunte despre Baby Born, si ce stie el sa faca cand fiica mea se joaca cu el.
Magazinul Noriel are inca reduceri de pana la 70 % la anumite jucarii  si daca vreti sa ajunga pana de Craciun la voi astazi ar fi cam ultima zi.

2 comentarii:

  1. sa vina moshul , sa va aduca tot ce va doriti ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) :))
      am primit cam tot ce ne-am dorit. eu imi mai doresc niste chestii micute dar mai sunt si zile. sau nu?

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...